MelCervini

Registered bored user

melcervini wrote:
y'all let me know when the trump shit stops... outtie
melcervini wrote:
Gerry1of1  You can't tell if he puts his hands on her in this video, but the way he's acting?  oh yeah.. . no doubt in my mind whatsoever that this POS has physically attacked and will likely do it again.  Fuck Depp.
melcervini wrote:
Gerry1of1 lol you dickhole
melcervini wrote:
mentott510 that's a Ballchinian... do they all look the same to you or something? bigot? ;)
melcervini wrote:
I'm doing my part!
melcervini wrote:
irk monty! yay!
melcervini wrote:
skypirate virginia doesn't need a permit to open-carry  either, you DO need the permit/class for concealed.
melcervini wrote:
in an unrelated story, Rosie O'Donnel slipped and fell in her Queens apartment this week...
melcervini wrote:
thunderbear unless you're under someone else's thumb, I can't think of a single circumstance where someone can't change their situation.
melcervini wrote:
squrlz4ever is the guy making them mentally ill or are the folks that actually sit and watch these the boinkyheads?
melcervini wrote:
thunderbear that's 100% up to them
melcervini wrote:
I'd burn his ass alive on Joust
melcervini wrote:
heh... 'big' date
melcervini wrote:
thezigrat that's what she said
melcervini wrote:
rumham Jay is coming to the Tidewater Comicon in 3 weeks! eeeee!
melcervini wrote:
yeah wtf!  he should have fake bomb making snots, thug moms, and other criminals in there to follow his predecessor's suit right?  right? :D
melcervini wrote:
I dont think suicide would be covered for his contract otherwise folks would be offing themselves left and right?  i think he fucked his family over AGAIN.
melcervini wrote:
megrendel yay! socialism at work!
melcervini wrote:
holygod know what the best part about dating a Patriots fan is?  They don't care if you cheat!  heyooo! :D
melcervini wrote:
Saitek122 like Michael Moore and Rush Limbaugh are never seen in the same room at the same time?
melcervini wrote:
Happy 420!!! :D